Вибір мови

Наш Email

zakaz@slon.net.ua

Графік роботи

с 9:00 до 20:00 без вихідних

Наша адреса

Україна, м. Київ, б-р Кольцова, 14-Д, оф. 1286

Наш Email

zakaz@slon.net.ua

Графік роботи

с 9:00 до 20:00 без вихідних

Наша адреса

Україна, м. Київ, б-р Кольцова, 14-Д, оф. 1286

Сьогодні виготовлення зовнішньої реклами є запитуваною послугою для кожного бізнесу: незалежно від його розмірів, присутності в інтернеті, в офлайні і давності присутності на ринку, реальна (фізична) реклама не втрачає своєї актуальності і навіть навпаки - з кожним роком отримує все більше креативних ідей для своєї реалізації.

Давайте розглянемо, яка outdoor реклама є найбільш актуальною сьогодні. Основні види аутдор реклами в 2020 році: головне завдання зовнішньої реклами - це ефективне залучення уваги аудиторії. Саме тому чим незвичніше, оригінальніше і креативніше зовнішня реклама, тим більша ймовірність, що вона «потрапить» в покупця і замовника. Але завжди важливо не переборщити.

Сучасна аутдор реклама представлена наступними видами:

Банери

Найбільш класичний і тому звичний вигляд. За побажанням замовника і виходячи з можливостей розміщення, може мати будь-який розмір і стиль. Являє собою сітку або полотно, на якому розміщується інформація про рекламодавця і його послуги, товари;

Надувні рекламні конструкції

Рекламні надувні конструкції - порівняно свіжий варіант, який набирає все більших обертів. Виділяється своєю креативністю, бо в нас є можливість створити практично будь-яку пневмофігуру за вашим бажанням - надувний логотип компанії, героя, з яким вона асоціюється, хайпового сучасного персонажа, який залучає загальну увагу. Універсальний спосіб виділитися як на вулиці, так і на виставкових площах, конференціях або інших заходах. Така зовнішня реклама, замовити виготовлення якої ви зможете навіть не покидаючи цей сайт, дійсно ефективна для залучення уваги, адже вона незвичайна і при цьому здатна максимально вибудувати візуальну асоціацію з вашим брендом;

Білборд

Цей вид реклами «прибув» до нас з США, де вперше були використані ці окремостоячі конструкції, на яких ефектно розміщувалися рекламні заклики компаній. Спочатку стандартними вважалися розміри банерів 3 на 6 метрів, але сьогодні розміри вдається варіювати при початковому виготовленні;

Вивіски

Така зовнішня реклама підходить тільки в разі, коли вам необхідно залучити клієнта на місці - в свій магазин або, наприклад, виділитися серед подібних вікон поруч. Недоліком є тільки розмір: найчастіше крім назви і логотипу розмістити ще щось не вийде;

Об'ємна реклама: Піллар або рекламна тумба.

Ці рекламні конструкції розташовують виключно на вулиці - на тротуарах або при входах в торговий центр. Єдиний недолік такої зовнішньої реклами - непередбачуване сусідство: ви ніколи не будете знати, поруч з оголошеннями якого бізнесу буде представлена ваша компанія.

Який ще буває зовнішня реклама

Мабуть, ми назвали найбільш популярні та ефективні види зовнішньої реклами. Також в їх числі:

  • брандмауер;
  • лайтбокс;
  • світлова або неонова вивіска (різновид класичних вивісок);
  • аеромени і рукомахі (різновид надувний реклами);
  • панель-кронштейн;
  • пілон;
  • розтяжка;
  • стікер;
  • стелла;
  • скролери;
  • суперсайт;
  • штендер;
  • покажчик;
  • рекламний фриз;
  • плакат.

Незважаючи на те, що сьогодні всі бізнеси просто зобов'язані бути присутніми в інтернеті, рекомендуємо вам не забувати про офлайн-рекламу і ефективно її використовувати.

Вибір мови



Наші телефони
Наш Email

zakaz@slon.net.ua

Графік роботи

с 9:00 до 20:00 без вихідних

Наша адреса

Україна, м. Київ, б-р Кольцова, 14-Д, оф. 1286